tiistai 17. huhtikuuta 2012

Drawing things




Aikaisemmin kerroinkin kuinka pidän käsitöistä..kaikenlaisista käsitöistä; ompelusta, ristipistosta, neulomisesta, jopa virkkaus kiinnostaa jos vain minulla olisi joskus aikaa opetella se.



Piirtäminen on ollut yksi sellainen harrastus joka on myös säilynyt tähän päivään saakka. Välillä tulee sellaisia luovuuden puuskia ja on pakko saada kynä ja paperia alle ja tihrustaa jotain, vaikka katsoa mallista ja piirtää siitä.


 Piirtämään taipuminen ( onkohan tuo edes mikään sana?) on meidän suvussa tyypillistä. Minun lisäkseni veljeni piirtää vapaa-ajallaan ja serkkuni myös. Mummillani on myös maalaussilmää.
Monen monta kertaa olen aikonut osallistua kansalaisopiston tunnille, muuta aina se on jäänyt. Miksi? En tiedä. Kuitenkin olen sellainen tyyppi joka haluaa kehittyä ja kehittää itseään.



Piirustustyylini on minusta vahvaa ja selkeää. Samoin maalausjälkeni. Pidän vahvoista viivoista ja väreistä. Akvarellimaalaus on mielestäni liian hempeää minulle. Ei ollenkaan luonteelleni sopivaa. 



Työttömänä ollessani purin ajatuksiani sarjakuvamuotoon. Siinä kaksi hassua työtöntä henkilöä elävät elämäänsä tukien ja rahan venyttämisen keskellä. Kunhan ehdin, laitan muutaman tripin tänne katsottavaksi.
Mukavaa päivää kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti