keskiviikko 20. marraskuuta 2013

Hyvää tekemässä

Yksi itselleni mieleinen harrastus on hyväntekeväisyyteen osallistuminen.
Tällä hetkellä olen osallistunut Vaaka Ry:n villasukkakeräykseen johon neuloin pienet villasukat. Keräyksen nettisivut: http://www.vaaka.org/projektit/villasukat




Sinällään haastetta tällaisiin keräyksiin osallistumisissa on, ettei aikaa tahdo vauva-arjen pyörityksen keskeltä riittää vaikka halua olisikin.



Tarkoituksena on myös neuloa lähipiirilleni lämpöisiä joululahjoja. Muutamat parittomat sukat olen saanut tehtyä ja näille pitäisi saada neulottua se toinen pari ( inhottavin homma, siksi kait minulle jää näitä parittomia sukkia lojumaan). Myöskin olen kokeillut pyöröpuikoilla neulomista ja olen neulonut kahdelle pienelle pojan kolttiaiselle joululahjaksi tuubihuivia. Ajatuksena on, että nämä huivit suojaavat pieniä kurkkuja ja niskoja viimalta. Varsinkin isommalle pojalle tästä on hyötynä se, kun huivin voi pukea itse päälle.

Facebookissa on verraton yhteisö nimeltään Voihan villasukka. Siellä on mainioita ideoita ja toinen toistaan mahtavampia luomuksia villasukista.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti